maandag 16 april 2012

Het zwarte gat

Ook ik ben in een zwart gat belandt nadat ik was afgestudeerd.
Eventjes hoor want het nieuwe leven is begonnen!
We zijn nu 2 jaar verder inmiddels, en nu ik weet wat ik wil, en wat ik ga doen en waarom en voor wie...wordt het tijd voor actie!! Ik heb veel gedaan in tussentijd op allerlei vlakken en ben nu werkzaam als freelance fotograaf. Ik doe verschillende soorten opdrachten.
Waar ik me het liefst mee bezig hou is bandfotografie. Daarnaast doe ik ook nog uitvaartfotografie wat ik ook met plezier doe. De afwisseling vind ik erg prettig.
Het gaat nu steeds beter en heb steeds meer opdrachten. Ook vind ik de laatste tijd meer mijn weg naar de dingen binnen de fotografie en vormgeving die ik erg fijn vind om te doen.
Ik ben bezig met een nieuw portfolio, een nieuwe website en nieuwe blogs die ik daaraan kan koppelen, zodat ik jullie beter op de hoogte kan houden van waar ik allemaal mee bezig ben. Daar gaat enorm veel tijd in zitten, maar ik hoop jullie zo snel mogelijk meer te laten zien. Graag nog even geduld hiervoor.
Kijk ook eens op mijn bestaande website: www.karenlustenhouwer.nl
Gegroet! Karen


Mijn vernieuwde website is inmiddels online!
Je vind hier enerzijds  uitvaartfotografie, genaamd memento mori. En anderszijds de rest van mijn fotografie en grafische vormgeving. Deze heb ik onderverdeeld in werk in opdracht en vrij werk.
Neem een kijkje en voor vragen, informatie of een vrijblijvende offerte neem contact met mij op.

Groet,
Karen Lustenhouwer

www.karenlustenhouwer.nl
info@karenlustenhouwer.nl
06 - 28 88 36 47

Geen opmerkingen:

Een reactie posten